13 راه دیگر برای بازاریابی از طریق ایمیل
نوشته شده توسط : worldmarketing

21. به انجمن ها یا گروه ها بپیوندید
به منظور کمک به مشروعیت دیگران به یک انجمن یا گروه فیس بوک بپیوندید. شرایط گروهی را که به آن ملحق می شوید بخوانید ، اما به طور کلی قابل قبول است که پیوندی به وبلاگ یا وب سایت خود را در امضای نمایه خود (برای تالارهای گفتگو) درج کنید. از شروع موضوعات جدید یا سؤال کردن نترسید. افراد بیشتری احتمالاً چهره شما را از این طریق می بینند. اگر فقط به موضوعات ایجاد شده پاسخ دهید ، پاسخ های شما تمایل به دفن شدن دارند.

22. ایجاد یک لیست ایمیل
در صورت عضویت در لیست ایمیل شما ، چیزی غیرقابل مقاومت و رایگان را به افراد ارائه دهید. این به شما فرصتی می دهد که بارها و بارها به آنها بازاریابی کنید. ابزاری که من برای ساختن لیست ایمیل من استفاده می کنم در صفحه Tools من ذکر شده است.

23- پست مهمان

مطالب عالی برای وبلاگ شخص دیگری بنویسید. این روشی بسیار رایج برای در معرض دید مخاطبان جدید است. فقط حتماً ابتدا نکات من را برای ارسال مهمان مطالعه کنید.

24. مصاحبه کنید
اگر واقعاً چیز ارزشمندی برای ارائه دارید ، بارها می توانید یک میزبان پادکست یا YouTuber پیدا کنید تا بتواند شما را معرفی کند. چشمان خود را برای فرصت تمیز نگه دارید و از رسیدن به آن نترسید. فقط مطمئن باشید که این یک برد برد است. پست های من در مورد موارد را برای نکات بخوانید.

25. ایجاد اینفوگرافیک
اگر تمایل به طراحی دارید ، یک اینفوگرافیک ایجاد کنید. اینها محبوب هستند و اغلب به طور گسترده به اشتراک گذاشته می شوند. در اینجا یک آموزش اینفوگرافیک وجود دارد. به الهام نیاز دارید؟ در اینجا برخی از.

26. ارائه SlideShare را ایجاد کنید
شاید شما در ایجاد ارائه (پاورپوینت و غیره) تجربه ای داشته باشید. این مهارت ها را به خوبی استفاده کنید و ارائه های بصری جذاب را برای SlideShare ایجاد کنید. حتی تعداد معدود اسلایدها نیز می توانند به خوبی کار کنند. جستجوی موارد محبوب در طاقچه خود را به شما ایده می دهد.

27. ایجاد گرافیک تصویر
مردم دوست دارند گرافیک نقل قول و سایر تصاویر زیبا را در اینستاگرام ، پینترست ، فیس بوک و موارد دیگر به اشتراک بگذارند. یک احساس مارک ایجاد کنید تا مردم شروع به ارتباط شما با آن گرافیک ها کنند. یا ، پست های خود را به نکات اندازه نیش زده و برای هر یک گرافیکی ایجاد کنید. البته به پست اصلی خود پیوند دهید

28. چیزی را راه اندازی کنید

پرتاب یک دلیل طبیعی برای بالا بردن وزوز ایجاد می کند. شما می توانید یک کتاب ، یک محصول یا چیز دیگری به سادگی وبلاگ خود راه اندازی کنید. ایده هایی را در نظر بگیرید: یک تیم پرتاب را جمع کنید ، یک مهمانی IRL (در زندگی واقعی) برگزار کنید ، اعطای هدیه دهید ، در رسانه های اجتماعی قرار دهید. همیشه مردم کار می کنند از نزدیک برای ایده های بی پایان مراقب باشید.

29. SEO خوب را تمرین کنید
اگر سایت شما برای SEO بهینه شده است ، وقتی دیگران به دنبال محتوایی هستند که ارائه می دهید ، بیشتر از این نتایج ظاهر می شوید. برای اطلاعات بیشتر نکات SEO خود را بخوانید.

30. تبلیغ دیگران

من در مورد تبلیغ شخص دیگری صحبت نمی کنم ، بنابراین آنها شما را تبلیغ می کنند. در عوض ، "دیگران را تبلیغ کنید" را به لیست کارهای مرتب خود اضافه کنید. آن را به یک عادت تبدیل کنید. مرتباً دیگران را در رسانه های اجتماعی ، در سایت یا ایمیل های خود برجسته کنید. شگفت آور است که چگونه مهربانی واقعی نسبت به دیگران غالباً به روشی که حداقل انتظار دارید به شما باز می گردد. چیزی مثل پخش عشق نیست.

31. امضای ایمیل
امضای ایمیل خود را فراموش نکنید. پیوندهایی به سایت ، صفحه Facebook ، Twitter یا هر آنچه را که می خواهید برجسته کنید ، درج کنید. اگر از Gmail استفاده می کنید ، انجام آن بسیار آسان است (به شماره 4 مراجعه کنید). توصیه من در اینجا کوتاه نگه داشتن آن است.

32. در وبلاگ ها و وب سایت های کوچکتر تبلیغ کنید
بسیاری از وبلاگ نویسان یا صاحبان وب سایت حامیان مالی را می پذیرند و یک دکمه یا گرافیک را در نوار کناری خود قرار می دهند. برخی نیز ممکن است یک بررسی بنویسند یا پست های حمایت مالی را بپذیرند. هزینه وب سایت های بزرگ غالبا مضر است ، اما بعضی اوقات سایت های کوچکتر هزینه های بسیار مناسب دارند.

33. حامی یک رویداد
میزبان رویداد معمولاً به دنبال افرادی است که می توانند مبلغی از پول نقد (یا محصول) را در ازای برخی از تبلیغات دریافت کنند. اگر در بودجه شما باشد و متناسب باشد ، این می تواند بسیار مؤثر باشد. می توانید یک رویداد را بصورت آنلاین (مثلاً کنفرانس آنلاین) یا آفلاین (مثلاً اجرای 5K محلی) حمایت مالی کنید. باز هم فکر کنید که مخاطبان هدف شما در چه رویدادی شرکت می کنند و آن ها را دنبال می کنند.


حتی نکات بیشتر
اگر می خواهید نکات بیشتری داشته باشید ، من شما را تشویق می کنم اگر در حال حاضر نیستید در Useletter عضو شوید. این برنامه رایگان است و شامل نکات سریع (اغلب راهنمایی های مربوط به ترافیک یا بازاریابی) هر هفته است.





:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: